همه چیز درباره استراژی های بازاریابی
نوشته شده توسط : نویسنده

مراحل را بشناسید و آن را تغییر‌و تحول دهید

 

همواره بر ترغیب مشتریان تمرکز فرمایید و بر این اعتقاد باشید که به زودی مشتریان راغب، جزیی از مشتریان بالفعل شما خواهند شد. داده ها و شیوه های ارتباطی با مشتریان بالقوه را بیابید. هدف ها فروش برای هفته، ماه یا این که فصل سرازیر تعریف و تمجید فرمایید و معیار توفیق آن را آنالیز نمائید. بعداز مدتی چرخه فروش شما صورت می گیرد و متوجه می شوید پروسه فروشتان در چه زمان‌های هنگامی کم و بیش می‌گردد. حالا میتوانید برای عصر‌های نادر فروش و لبریز فروش فراهم‌خیس باشید و از مجال‌های مو جود فایده ما یحتاج را ببرید.

پیگیر مشتریانی که کاربر تبلیغات شما بودند باشید

 

در صفحه ها وسیع‌، فولدر‌های اکسل و یا این که ابزار مدیر مشتری داده ها اثر گذار را ذخیره فرمایید. مقایسه فرمایید چه تنی چند از مشتریان راغب شما، در غایت تبدیل به مشتری بالفعل شدند و درآمد برای شما تولید کردند. بعد از مدتی روءیت کرد تحلیلی به دست میاورید که بابت هزینه‌ تبلیغاتی و هنگامی که برای آن میپردازید، چقدر درآمد کسب کرده‌اید و وقتی که بتوانید چیزی را اندازه‌گیری نمایید، مطلقاً آن را می توانید بهبود دهید. هنگامی که شما روئت کرد یه خرده از هزینه‌ها و مقایسه آن با درآمد بدست آورید، تحقق هدف ها بی آلایش‌خیس میشود.

مراحل فروش کسب و شغل های کوچک را اتومات فرمائید

 

ابزار متنوعی وجود داراست که بتواند فرایندهای انبارداری ، خرید، فروش و یا این که دستمزد را برای شما به صورت خود کار اجرا دهد. براین اساس در حین و انرژی خویش صرفه‌جویی کردید و میتوانید فرصت کمتری بابت حسابداری بگذارید و بر بی نیاز سازی شبکه‌های فروشتان مثلا بازاریابی با آدرس اینترنتی، تلفنی، اینترنتی و … تمرکز نمایید.

بفروشید، بفروشید و بفروشید

 

در‌حالتی که مورد شما هم فروش معدود میباشد، بد وجود ندارد نگاهی به سبک کسب و کارتان داشته باشید. آیا پیام شما به مشتری برای ترغیب او به خرید از شما کافی میباشد؟ کالا و سرویس شما قادر است نیاز او را پوشش دهد؟ بسته پیشنهادی شما می بایست بتواند احساس متکی بودن و شرکت کردن مشتری را جلب نماید. میتوانید از فروش ضمنی (ارائه مال مثال به طور محصور و بدون پول) به کارگیری نمایید و براین اساس علت مشتری را بالا ببرید تا بخواهد سفته چیست بیشتر با شما معامله نماید. تارنما آمازون دراین باره پیروز میباشد، آنچنان که به شما اذن میدهد، پیش از خرید کتاب نقدهای خریداران گذشته را بخوانید، فهرست کتاب را مشاهده کنید و همینطور فصولی از کتاب را پیش از خرید بخوانید. فراموش نکنید که مشتری دوست داراست قیمت خریدش چیزی بالاتر از بهای مالی که پرداخت نموده باشد. پس به وی حق تجربه خریدی با ذهنیت مثبت دهید.

مشتری را فراموش نکنید

 

کسی وظیفه خرید از ما ندارد و مشتری مسئول تامین درآمد ما وجود ندارد. تقدیر از مشتری پس از خرید توسط یک ارتباط تلفنی یا این که ارسال پست الکترونیک در ساخت‌و‌ساز حسی خوب از فعالیت با ما میافزاید. ارسال پیغام‌هایی در طی سال به مناسبت‌های متعدد به تقویت ارتباط شما با وی یاری می‌نماید و هرچه این ارتباط قدرتمند‌خیس گردد احتمال رجوع و برگشت او و پیشنهاد کردن شما به سایرافراد بیشتر میباشد. یکی‌از مسئله‌های ثبات در تجارت شما رابطه خوب شما با مشتریان میباشد که توفیق شما در روند فروش کسب و شغل های کوچک را بیشتر ضمانت می‌نماید.




:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: